[AKTUALIZACJA] W zakładce "O zespole" pojawiły się nowe informacje o członkiniach, niestety o manknae wciąż wiadomo niewiele. Miejmy nadzieję, że to się zmieni.

piątek, 1 sierpnia 2014

Velvetki postanowiły podzielić się wrażeniami po debiucie.

"Cześć Jestem Irene! Dziś w końcu był pierwszy występ. Jesteśmy naprawdę wdzięczne za wsparcie jakie daliście Red Velvet. Będę pracować ciężko w przyszłości ^^"




"Cześć~ Jestem Wendy z Red Velvet~! Dziś miałyśmy wyczekiwany występ. To było cudowne być z wami... Dziękuję! Red Velvet będą pracować ciężej, patrząc naprzód w przyszłość~! <3"



"Cześć~ Tutaj Joy z Red Velvet~
Pierwszy występ! Widziałam jak dużo fanów przyszło poczułam moc!
Od teraz będziemy wam pokazywać lepsze wystąpienia^^
Dziękuję ㅎㅎ"

Zdjęcie: [TRANS] From: Red Velvet Seulgi

"Hello It's Seulgi! 
today was the first stage and I was shaking alot I don't know what happened~~
Thanks for the fans cheers to the stage even in the middle of the tantrums ㅠ 
I'll show you a nicer look in the future ♥"

cr: seulgiren

~ Jade


"Cześć Tu Seulgi!
Dziś bł pierwszy występ i przeżyłam wiele nie wiem co się stało~~
Podziękowania dla fanów wiwatujących nawet gdy miałam napady złości
Pokażę się z lepszej strony w przyszłości ㅠ"

cr: RV@fb

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Boya!

Witaj!

Witamy na stronie poświęconej zespołowi Red Velvet! Hwating! Wszystkie nowości o najnowszym zespole z wytwórni SMTOWN znajdziecie właśnie tutaj!